من مرده ام .... همین!
פֿـבآیـــآ بـِـﮧ سَلـآمَــتـﮯ פֿـوבت! نـَ ـﮧ بَنــבه ےِ [بـیـפֿـوבت]
Home ProFile Links Archive
من مرده ام .... همین!

درگير من مشو، همدم نميشوم

حوا مرا ببخش... آدم نميشوم...

تقصير تو نبود

نه من نه بخت

خودتو خط زدي

من خواستم نشد

درگير عادتم،

سرگرم خود شدم، در مرز يک سقوط

ديگر نه تو نه من...

از پشت اين سکوت

از اين نقاب و نقش

حال مرا بفهم، جرم مرا ببخش

امروز بهترم...

حوا بيا ببين

دلتنگ من مباش

من مرده ام... همين!

شکل خودم شدم...

تلخ و بدون ره، در انتهاي خويش

حال مرا بفهم

شکلي شبيه خود، با چشم گريه سوز

باور نميکنم

آئينه را هنوز...

از پشت اين سکوت، از اين نقاب و نقش

حال مرا بفهم

جرم مرا ببخش

امروز بهترم

حوا بيا ببين

دلتنگ من مباش،

من مرده ام...

همين

...



نظرات شما عزیزان:

لاله
ساعت14:15---19 آذر 1394
پشت یک بغض سنگین
بیدی نشسته بود
که خیال میکرد با این بادها نمی لرزد
.
.
.
.
.
.
.
وبت عالیه به وبم سر بزن
پاسخ:مرسی حتما


علی
ساعت18:56---18 آذر 1394
سایت جالبی دارید
پاسخ:meersi


atefeh
ساعت14:58---8 تير 1393
گریـــه کــن بشیــــــن عکــس عشقـــتو ببیــــــــن

ولی جـــــــــای گله نیــــــست

عاشقـــــــــی یعنی همیـــــــن

حــــــق داری بهونـــه از هر چیـــزی بگیـــــــــری

ولــــی حــــق نـــداری بــــری....


فاطمه
ساعت22:03---24 خرداد 1393
هوایم بود به حوای دیگری سپردمش.
خیالی نیست.......
من که بی ادم نمی مانم!
پاسخ: Mer30


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

هدایت به بالا